Middag på Pinchos.

I veckan firade mamma och pappa sitt tjugonde år som gifta. Vi bokade bord på Pinchos och då vädret var strålande kunde vi sitta utomhus och äta. Hela gänget var med, mamma och pappa, storebror med sin sambo och min Isac. Fint sällskap med andra ord!

För de som inte varit på Pinchos kan jag starkt rekommendera att gå dit! De har en superkul idé som innefattar beställning via mobilen. 
Man får börja med att ladda ner deras app. Sedan kan man kryssa i dryck och mat. När det sedan är klart kommer det en notis så får man gå och hämta sin mat som står vid köket med en namnlapp. Tycker det är en kul idé och smidigt om man är fler och betalar var för sig då det också kan skötas från telefonen. 
Dom rekommenderar ca 4-6 rätter var då de serveras i miniformat. Jag tog tre till att börja med men beställde in en till lite senare. Kantarelltoast, mozzarellapizza och chiliräkor till att börja med och sen en Västerbottenpaj med skagenröra. Till maten drack jag en alkoholfri sangria. Så mumsigt! Nästa gång jag besöker Pinchos ska jag nog prova deras sötpotatisfries och minihamburgare (så söööt). I vilket fall så är det ett tips att ta med alla sina kompisar och äta där! 
Vardag | |
Upp