Bröllop.

Igår var jag på bröllop. Senast jag var på ett bröllop var jag fem år och minns nästan inget av det mer än att jag hade skoskav. 
Igår fick i vilket fall uppleva ett sagolikt bröllop. Bruden Malin (Isacs kusin) var så vacker att ögonen tårades. Trots att jag inte träffat henne mer än ett par gånger blev jag så rörd när jag såg hennes stora lycka. Brudparet strålade och jag var nära till gråt när de dansade tillsammans ensamma på golvet. Brudgummen var som en lycklig femåring som inte kunde sluta le och dom var så kära. Så. Himla. Fint. 
Jag hade på mig min nya blåa klänning från h&m och jag fick njuta av god mat och nya bekantskaper. Jag längtar tills jag får gå på bröllop igen för stämningen var inte som något jag upplevt förut. Så mycket kärlek! Kvällen och natten var fantastisk och jag fick avsluta den med att somna bredvid min fina kille. Jag är så hög på känslor efter bröllopet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är som att brudparet smittade av sig på alla som fanns runt omkring. Har aldrig tidigare upplevt något så romantiskt. Jag är så tacksam över att jag fick lov att följa med och fira tillsammans med dem. 


Vardag | |
Upp