Båttur.

Hej!
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Jag och Isac åkte ut med hans båt till ett ställe som hette fåran. En liten avlång ö där man kunde lägga till. Äta lite fikabröd, dricka lite gott och bara vara. 


Mm, sandiga fötter och lite halvmulet på bilden. Men senare framåt kvällen klarnade det upp och vi tog oss faktiskt ett svalkande dopp. Första gången jag badar i Sverige i år! 
Åh älskade fina dag. Det var så perfekt på alla sätt och vis. På vägen hem från fåran satt jag längst fram på båten och Isac gasade på så att man fick tårar i ögonen. Det var så himla härligt och jag kände mig så jäkla lycklig. Så himla fint var det. 
Jag fick sedan stressa hemåt lite då jag skulle iväg och träffa mina tjejkompisar. Men hann iaf med att äta lite snabbt med familjen samt farbror som var på besök från Katrineholm. Spelade lite spel på kvällen och snackade lite skit med tjejerna. Kom hem lite senare och samtalade lite mer med farbror, bror och pappa. 
SÅ HIMLA FIN DAG! 
Och imorgon? Då ska jag på bröllop! 
Vardag | |
Upp